ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗΣ ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (ΤΑ ΤΣΙΛΙΚΑ 1983)-Τραγούδι του Παναγιώτη Τούντα. 1η εκτέλεση Αντώνης Νταλγκάς 1936

Τραγούδι του Παναγιώτη Τούντα. 1η εκτέλεση Αντώνης Νταλγκάς 1936




Βρε μη φοβηθείς τον άνθρωπο, Λούλα μου, Μαρικούλα μου
ωρέ όσο θεριό και να΄ναι λέλε ναι κουρμπάν
Ωρέ και να τα καταπίνει, λελε ναι Κουρμπάν
Ωρέ και να μασά τα σίδερα, Λούλα μου, ωρέ Λούλα μου, Άιντε, άιντε, Μπάρμπα Γιαννακάκη
Εγώ θα σου το πάρω και θα το παντρευτώ
Που΄ναι, που΄ναι, πουν το Μαρικάκι Ψαράκια τηγανίζει μεσ΄το μαγεριό, Αχ Γιαννάκη Μπιρ όκα άλτα γκέλ γιαρίμ οκά
ωρέ μια Κεριακή ξημέρωμα, Λούλα μου, μανούλα μου,
Ωρε αυτόν τον βλάμη π΄ αγαπάς, Λούλα μου, κορούλα μου, ωρε πες του να μεταλάβει ναι λελε κουρμπάν, ωρε δύο πιστολιές θα λάβει,ναι λελε Κουρμπάν
άιντε, άιντε όπα της δώσε και τη προίκα της
Άιντε, άιντε, Μπάρμπα Γιαννακάκη Που΄ναι, που΄ναι, πουν το Μαρικάκι, Ψαράκια τηγανίζει μεσ΄το μαγεριό Εγώ θα σου το πάρω και θα το παντρευτώ όπα, γεια σου Μαρικάκι
άιντε, άιντε, όπα της, δώσε και τη προίκα της
Άιντε, άιντε, Μπάρμπα Γιαννακάκη Που΄ναι, που΄ναι, πουν το Μαρικάκι, Ψαράκια τηγανίζει μεσ΄το μαγεριό
Ας τα κι ας καούνε κι έβγα να σε ιδώ
άιντε, άιντε, όπα της, δώσε και τη προίκα της





0 comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.
back to top