Ο δικός μου Θεός Παντελής Θαλασσινός

Στίχοι: Μαίρη Φασουλάκη Μουσική: Παντελής Θαλασσινός Ο δικός μου Θεός δε μυρίζει λιβάνι, δεν φοράει στεφάνι κι έχει μαύρα μαλλιά. Στέκει φάρος λευκός στο μικρό μου λιμάνι λούζει φως το κορμί μου και με παίρνει αγκαλιά. Ο δικός μου Θεός δεν χωράει σε εικόνες, δεν χωράει σε κανόνες, δεν φοράει χρυσά. Είν' το φέγγος του μόνο που ζεσταίνει χειμώνες η ζεστή του ανάσα όταν έξω φυσά. Ο δικός μου Θεός έχει κάρβουνα μάτια και δυο ολόλευκα άτια με αγγέλων φτερά. Αν τη νύχτα κοιτάξεις του ουρανού τα σημάδια θα μας δεις να πετάμε με τα χέρια ανοιχτά. Ο δικός μου Θεός αγαπάει το γέλιο, αγαπάει το χρώμα, αγαπάει τη βροχή. Τόνε βρίσκω στη θάλασσα, στης βροχής τη σταγόνα. Τόνε ψάχνω σε σένα που έχεις χρόνια χαθεί...


0 comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.
back to top